Порядок обробки скарг
Всі листи, які приходять на поштову адресу: info@montessori.ua зберігаються в спеціальному програмному забезпеченні Монтессорі центру для подальшої обробки. Обробка отриманої кореспонденції проводиться співробітниками Монтессорі центру в установленому порядку:
Порядок подання та оформлення звернень щодо протиправних дій
- Подача проводиться шляхом відправки електронного листа на поштову адресу компанії info@montessori.ua.
- Звернення повинно бути складено українською, російською або англійською мовами.
- Звернення повинно містити таку інформацію:
- Ім’я відправника.
- Опис того, чиї права і яким чином були порушені.
- Контактну інформацію про відправника звернення або уповноваженої особи.
- Документальне підтвердження порушення (рішення суду, підтвердження авторських прав та інше).
Терміни та порядок опрацювання звернень
- Документально підтверджені і обґрунтовані звернення розглядаються в терміни, які, як правило, не перевищують 5 днів з моменту надходження такого звернення на Email: info@montessori.ua.
- Відповіді з результатами розгляду в обов’язковому порядку надаються тільки для обґрунтованих і документально підтверджених звернень щодо протиправних дій.
- Монтессорі центр не несе відповідальності за неможливість розгляду скарг, які було доставлено з технічних причин.
- Обробка звернень проводиться згідно публічної оферти, законодавства України та діючих в Україні норм міжнародного права.