Порядок обробки скарг

Всі листи, які приходять на поштову адресу: info@montessori.ua зберігаються в спеціальному програмному забезпеченні Монтессорі центру для подальшої обробки. Обробка отриманої кореспонденції проводиться співробітниками Монтессорі центру в установленому порядку:

Порядок подання та оформлення звернень щодо протиправних дій

  1. Подача проводиться шляхом відправки електронного листа на поштову адресу компанії info@montessori.ua.
  2. Звернення повинно бути складено українською, російською або англійською мовами.
  3. Звернення повинно містити таку інформацію:
  • Ім’я відправника.
  • Опис того, чиї права і яким чином були порушені.
  • Контактну інформацію про відправника звернення або уповноваженої особи.
  • Документальне підтвердження порушення (рішення суду, підтвердження авторських прав та інше).

Терміни та порядок опрацювання звернень

  1. Документально підтверджені і обґрунтовані звернення розглядаються в терміни, які, як правило, не перевищують 5 днів з моменту надходження такого звернення на Email: info@montessori.ua.
  2. Відповіді з результатами розгляду в обов’язковому порядку надаються тільки для обґрунтованих і документально підтверджених звернень щодо протиправних дій.
  3. Монтессорі центр не несе відповідальності за неможливість розгляду скарг, які було доставлено з технічних причин.
  4. Обробка звернень проводиться згідно публічної оферти, законодавства України та діючих в Україні норм міжнародного права.

Замовити пробний урок

X